Saturday, October 1, 2011

New Post

Bismillahirrahmanirrahim,

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuhu,

Waaah! Sudah lama sangat Tuah tidak post apa2 di blog ini. Blog walking juga sudah lama tidak dilakukan. Sudah lebih 3 bulan rasanya. Setelah sekian lama, akhirnya berjaya juga Tuah merajinkan diri untuk menulis post baru ini.

Kenapa tidak ber'posting'? Tiada idea yang bagus sebenarnya, idea yang biasa2 memang banyak. Malas pun ada juga. Ditambah dengan setiap kali rajin mesti tengah sibuk. Kalau tidak sibuk malas pula nak menaip ni.

Tapi, kerana cintakan dunia penulisan, maka Tuah mula menulis kembali. Dan juga kerana ada masa senggang dan telah diperli orang lain sebab ada blog tapi tidak digunakan pun, huhu. So, here we go.

Apa yang berlaku selama 3 bulan ini? Banyak benda yang berlaku sebenarnya. Maklumlah 3 bulan sudah berlalu. Mesti banyak hal yang berlaku sejak Julai lepas.

Final exam, cuti panjang, balik Malaysia, raya Eidul Fithry (selamat hari raya maaf zahir batin, walau sudah habis pun bulan Syawal kelmarin), dan masuk semester baru di tahun yang baru. Walau ramai kawan Tuah yang sudah tamat degree baru2 ini, Tuah tetap lagi hidup sebagai mahasiswa, huu.

Tapi, yang paling best sekali yang berlaku dalam 3 bulan ini ialah pertunangan dan perkahwinan abang Tuah yang sulong. Nak tahu kisahnya, tunggu post yang akan datang. Memang men'jealous'kan sungguh!

Walau bagaimanapun, ada kisah suka dan duka selama 3 bulan ini yang tidak mahu Tuah cerita di blog ini, sebab ini bukan digital diary Tuah ye!

Akhir kata, tunggulah post2 Tuah seterusnya di blog ini. Blog ini pun dah tukar nama sedikit (kalau ada yang perasan lah). Juga akan Tuah ceritakan kisahnya di post akan datang. Sekian, adios amigos!

Wallahualam.

~hidup ibarat roda: ada turun ada naiknya~

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuhu.

No comments:

Post a Comment

Write a great comment, not the good one, thanks!